Известие
Collapse
No announcement yet.
ремонти и срещи
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщениеПРЕВОД !!! ????
Тая простотия играе ролята на моторчето за празния ход.
Проблема е, че е завряна в гъзъ на географията.
Иначе си има винт за регулиране. Регулира се на загрял мотор.
Плочки има в магазина. Търсиш за ВеберНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеПлочки има в магазина. Търсиш за Вебер
Що пък точно за Вебер? Какво ще стане ако поиска за Делорто? В крайна сметка колата е с правилните карбуратори - Делорто. При това са 40-ки.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеЩо пък точно за Вебер? Какво ще стане ако поиска за Делорто? В крайна сметка колата е с правилните карбуратори - Делорто. При това са 40-ки.
Може да му се напукат петите.
Просто превеждах.
"...и аз веднъж
просто брах
в гората бъз"
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
И днес смених вакума за празен ход,че нали го бях чупил и присаждал с маркуч.Сложих му нов бензинов маркуч,но като паля държи около 500-700 оборота и гасне.Ако подържам обороти си работи добре ,но на свободна гасне заради ниски обороти.
Какво се оказа-в новия маркуч имаше нещо като памукслед изваждането му мотора пак държи 1200оборота
Сблъсквам се с нов проблем и да питам на някой случвало ли му се е?Става дума за една цилиндрична метелна кутия(може би филтър)през която минават бензинопроводите,точно под колектора.Та от там вече два пъти изтича бензин.Кое е най интересното-Давам на контакт и тече.Проверявам всички скоби и маркучи(наред са)без да променям нищо след половин час я паля и няма течове.Карам си два-три дена и пак се повтори същото.
Comment
-
Снимай тая кутия, защото според мен говориш за регулатора за налягане или демпфера.
Данчо си мисли за филтъра, ама той е на нивото на рейката.
Та ако съм познал, то точно там има един къс, около 12-15 см маркуч, 8 или 6 мм. Не съм сигурен.
Та въпросният прави доата магарии.
Вярвате или не, на мене не ми течеше, когато налягането е на макс, а само при пускане и след спиране.
Шантаво звучи, ама...
Та от това не палеше от първия път, а от четвъртия оборот.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Не е бензиновия филтър,който съм сменял и е под рейката,а е под смукателния колектор.Седи на една планка хваната с два болта 10ка за колектора на шофьорската глава.Бензинопровода идва от филтъра,минава през тази "кутия"и после влиза в двигателя.
Comment
-
Първоначално публикувано от Triptih Покажи съобщениеНе е бензиновия филтър,който съм сменял и е под рейката,а е под смукателния колектор.Седи на една планка хваната с два болта 10ка за колектора на шофьорската глава.Бензинопровода идва от филтъра,минава през тази "кутия"и после влиза в двигателя.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Този регулатор защо протича-заради ниско налягане?И интересно как при положение,че е капсулован,а не е от маркуча които си е сух и нов.
Въпроса е какво да се прави,да взема нов регулатор(ако има)да сменя и маркуча(този малкия 12-15 см)или най-простия начин,да игнорирам регулатора и свържа двата маркуча?
Comment
-
Зашеметителен си колега :Д може ли да попитам на колко години си ?
Регулатора за налягане на бензина представлява клапа управлявана от вамкум произведен от двигателя . В зависимост на колко обороти е той вакума се мени .
Колкото са по-малки оборотите толкова вакума е по-малък съответно клапата на регулатора се отваря по-малко и обратното . Та както по-вечето клапани и в на този основата стои гума тая гума на клапана се скапва с времето и почва да пропуска бенз във вакум маркуча и не си върши работата,оправията е смяна . Нека по-компетентните минали през тая процедура те ориентират от къде и какъв да купиш .
П.С. Останаха ли 33-ки които не са на гас ? Бензина си стана газария !Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
-
На 25 съмАми така е, като се занимавам с всякакви нематериални неща и Алфа Ромео е едно от изключенията
. Благодаря за доброто обяснение. Ще си търся нов регулатор.
А бензина още няколко месеца и смятам да го отказвам.Засичал съм я, на дълго ми гори 8 на 100.
Comment
-
Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщениеЗ
П.С. Останаха ли 33-ки които не са на гас ? Бензина си стана газария !
Comment
-
Аз гастъ я използвам само за
Не съм газар ама си обичам колата!!!Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4
Comment
-
Първоначално публикувано от reza4kata_ Покажи съобщениеДа има и сега се боря с мързеливи майстори, който не искат да сложат газово...
Вчера бях на преглед,камери там интернети чудеса,светлини,мигачи долу гледа сичко обсойно ,та ми вика от догодина щяло задължително катализатори да искат да тургаме,пък те са към хилядарка май май . Ко мислите ? И сега с тея светлини нонстоп ,ко ви е мнението ?
П.С. Ако има такава тема се извинявам или ако не е подходящ коментара ми за тук може да го изтриете .Last edited by RaIDeR; d.m.y г., 17:45.Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)
Comment
Comment